Press Releases

19
Nov

iSense Solutions: Românii, mai interesaţi anul acesta de reducerile de Black Friday

București, 19 noiembrie 2015: Românii din mediul urban, cu acces la internet, sunt mai atrași anul acesta de reducerile de Black Friday, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Ponderea celor care intenționează să achiziționeze produse cu această ocazie a crescut semnificativ de la 28%, în 2014, la 34%, în 2015. În continuare, bărbaţii sunt mai interesaţi de evenimentul din 20 noiembrie, 42% dintre aceştia aşteptând să profite de reducerile de Black Friday, faţă de 27% dintre femei.

Topul produselor pentru care românii îşi doresc reduceri de Black Friday este similar celui din 2014: TV, electronice şi foto (preferate la promoţii de 33% dintre români), urmate de electrocasnice (31%), telefoane şi tablete (25%) şi produse IT (19%).

„Intenţiile de cumpărare de Black Friday diferă în funcţie de diferitele categorii de cumpărători. Femeile vizitează site-urile cu reduceri de Black Friday în principal pentru a căuta ofertele pentru produsele electrocasnice, însă exista un interes tot mai ridicat pentru cumpărăturile online de fashion, tendinţă tot mai prezentă în comportamentul de cumpărare al reprezentantelor de sex feminin. Achiziţiile de tehnologie rămân teritoriul bărbaţilor, însă tinerii apreciază tot mai mult reducerile de Black Friday la telefoane sau tablete”, afirmă Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

Potrivit studiului, femeile îi depăşesc pe bărbaţi în ceea ce priveşte achiziţia electrocasnicelor (37% faţă de 25%) şi a articolelor de îmbrăcăminte şi încălţăminte (15% faţă de 6%). În acelaşi timp, cumpărătorii cu vârsta cuprinsă între 15 și 24 de ani doresc cel mai mult să cumpere telefoane sau tablete (40%, față de 25% din totalul cumpărătorilor). De asemenea, 43% dintre persoanele cu venituri mari pe gospodările (5.000 RON sau mai mult) au declarat că vor cumpăra electrocasnice.

Exceptând ziua de Black Friday, primele cinci categorii de produse pe care românii din mediul urban, cu acces la internet, intenţionează să le cumpere online, în următoarele 12 luni, sunt articolele de îmbrăcăminte/încălţăminte (44%), electrocasnicele (35%), cosmeticele (33%), telefoanele mobile şi tabletele (32%), urmate de pachetele turistice sau de petrecere a timpului liber (31%).

Comparativ cu 2014, se constată o creştere a intenţiei de cumpărare pentru următoarele categorii de produse: îmbrăcăminte/încălţăminte (+7 puncte procentuale), electrocasnice (+12 puncte procentuale), televizoare, electronice şi foto (+6 pp) şi jucării/produse pentru copii (+6 pp). Dacă femeile sunt mai interesate decât bărbații de achiziționarea online a articolelor de îmbrăcăminte/încălţăminte (50% față de 37%) și a produselor cosmetice (43% față de 22%), bărbații intenționează într-un procent mai mare decât femeile să cumpere online telefoane mobile şi tablete (37% faţă de 27%), televizoare, electronice şi foto (39% faţă de 18%), computere şi periferice (34% faţă de 15%), precum și servicii de telecomunicaţii şi internet (25% faţă de 10%).

Studiul mai arată că românii apreciază recenziile despre produse, scrise de alte persoane, considerându-le foarte importante la achiziţionarea de produse precum pachetele turistice sau de petrecere a timpului liber, produsele bio, telefoanele mobile şi tabletele.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.011 de responden, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România, utilizatori de Internet. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

28
Oct

Va invitam la ESOMAR BEST OF – ROMANIA 2015 – 29 octombrie

iSense Solutions va invita la ESOMAR BEST OF – ROMANIA 2015, cel mai mare eveniment de cercetari de marketing organizat in Romania, in parteneriat cu SORMA (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice) si Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.

In cadrul acestui eveniment, vor participa si vor prezenta cele mai importante agentii din domeniul de cercetare de piata, precum si specialistii de top din companiile multinationale sau locale.  Invitatii, 14 speakeri romani si straini, vor aborda diverse subiecte relevante pentru cercetarea de marketing din Romania, precum si provocarile si tendintele actuale din domeniu. Printre subiectele care vor fi discutate de catre participanti, pe baza studiilor de caz prezentate sunt: solutii privind imbunatatirea relatiei dintre consumator si brand, masurarea eficientei comunicarii avand in vedere rezultatele din vanzari, rolul pretestarii reclamelor si cele mai de succes practici pentru a evita rezultate sub asteptari, arta colectarii de date etc.

Ca participanti si parteneri media ai acestui eveniment, va invitam sa fiti alaturi de noi. Conferinta se adreseaza atat tuturor specialistilor in marketing si in cercetari de piata din diverse domenii (FMCG, IT&C, financiar-bancar, retail, media, sanatate etc.), cat si cadrelor didactice si studentilor din mediul universitar. Daca doriti sa aflati mai multe informatii si sa va confirmati prezenta la eveniment, va rugam sa accesati urmatorul link:  https://www.esomar.org/events-and-awards/events/local-activities/esomar-best-of/best-of-2015-bucharest-romania/271_best-of-romania-2015.overview.php .

Conferinta ESOMAR se va desfasura maine, in data de 29.10.2015 in sala Aula Magna, intre orele 10:00 – 17:00, din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.

Va asteptam cu drag.

08
Oct

Studiu iSense Solutions: Jumătate dintre români sunt dispuși la un efort suplimentar pentru a cumpăra produse românești

București, 8 octombrie 2015: Jumătate dintre români sunt dispuși să facă un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distanțe mai mari, pentru a cumpăra produse românești dintr-un supermarket sau hipermarket, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Originea românească se numără printre cele mai importante criterii – alături de prospețime, gust și varietate – care îi determină pe consumatori să aleagă un anumit supermarket sau hipermarket.

„Importanța criteriului produs în România diferă în funcție de produs. Astfel, respondenții au ales ouăle (56%), carnea (52%), legumele (52%), laptele (51%), fructele (48%), brânza (48%), iaurtul (45%), peștele (32%) și conservele (39%). Dintre aceștia, românii peste 55 ani consideră  într-o proporție semnificativ mai mare că cel mai important este ca laptele și legumele să fie de proveniență românească, în timp ce persoanele cu vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani preferă carnea și iaurtul de origine autohtonă”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Potrivit studiului, românii consideră că supermarketurile/hipermarketurile cu cea mai mare varietate de produse românești sunt Kaufland (58%), Carrefour Hipermarket (36%), Auchan (34%), Cora (16%) și Lidl (16%).

„De remarcat este faptul că, deși proveniența românească a produselor este suficient de importantă pentru consumatori încât să parcurgă o distanță mai mare față de casă pentru a-și face cumpărăturile, 44% dintre români au afirmat că nu ar renunța la supermarketul/hipermarketul preferat dacă ar ști că acesta vinde produse românești într-o proporție foarte mică”, a adăugat Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

În cadrul aceluiași studiu, au fost analizate preferințele românilor pentru anumite supermarketuri/hipermarketuri, cele mai vizitate în ultimul an fiind Kaufland (86%), Lidl (85%), Auchan (63%), Carrefour Hipermarket (61%) și Profi (59%). La polul opus, cel mai puțin vizitate au fost Selgros (30%), Carrefour Express (27%), Penny market XXL (21%), La Doi Pași (20%) și Shop&Go (12%).

Metro și Selgros au fost vizitate într-o proporție mai mare de către bărbați (38%, respectiv 34%) decât de către femei (27%, respectiv 26%). De asemenea, locuitorii din vestul țării (Arad, Timiș, Caraș-Severin, Hunedoara) au vizitat Lidl mai mult decât restul românilor din mediul urban (95% față de 85%), în timp ce bucureștenii (inclusiv Ilfov) au preferat Carrefour mai mult decât românii din alte zone (80% față de 61%).

importanta criteriului produs in romania

 

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.011 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3.1%, la un nivel de încredere de 95%. Culegerea datelor a fost realizată in perioada 30 septembrie – 6 octombrie 2015.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

30
Sep

iSense Solutions: Peste jumătate dintre românii cu internet citesc bloguri

București, 30 septembrie 2015: Mai mult de jumătate (58%) dintre românii utilizatori de internet, cu vârsta de peste 16 ani, citesc bloguri, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Dintre aceștia, cei mai fideli cititori sunt tinerii, care afirmă că blogurile îi ajută să fie informați și le influențează părerile despre produse sau fenomene sociale.

Cele mai citite bloguri în rândul românilor sunt cele generaliste (16%), urmate de cele culinare (11%) și de cele de fashion/lifestyle/beauty (10%). Categoriile de bloguri preferate depind, însă, de sexul sau vârsta cititorilor.

„Studiul nostru confirmă așteptările. Femeile sunt mai interesate de blogurile culinare (17%) și de de cele despre fashion/lifestyle/beauty (17%) într-un procent mai mare decât bărbații (5%, respectiv 2%), în timp ce blogurile jurnaliștilor și cele IT sunt accesate mai degrabă de către bărbați (13%, respectiv 8%, față de 6%, respectiv 2% femei). De asemenea, adolescenții cu vârste cuprinse între 16 și 24 ani preferă blogurile despre modă, stiluri de viață sau înfrumusețare (29%), în timp ce blogurile politice sunt urmărite în special de către persoanele peste 45 de ani (10%) sau de către pensionari (14%)”, explică Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

Deși studiul arată că blogurile sunt citite în special de către persoane cu studii superioare (62% dintre utilizatorii de internet cu studii superioare accesează bloguri, față de 58% din total), doar 16% dintre cititorii de bloguri sunt  în totalitate de acord că articolele pe care le urmăresc sunt de calitate. Cu toate acestea, blogurile sunt privite în special ca pe un mijloc de informare de către 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 ani. Mai mult decât atât, aceștia recunosc că bloggerii le influențează părerea asupra unor produse sau mărci (23%) sau asupra unor fenomene sociale (24%).

„De remarcat este faptul că cititorii de bloguri din vestul țării – din județele Arad, Timiș, Caraș-Severin și Timișoara – resping influența bloggerilor asupra fenomenelor sociale într-un procent mai mare decât totalul cititorilor (27% față de 12%). De asemenea, studiul arată că femeile recunosc într-o proporție semnificativ mai mare decât bărbații (46% față de 35%) atunci când un blogger încearcă să promoveze un produs sau un brand”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.014 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 16 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

24
Sep

WhatsApp, folosită de jumătate dintre românii cu smartphone

București, 24 septembrie 2015: Aproape jumătate dintre utilizatorii de smartphone din România accesează aplicația WhatsApp cel puțin o dată pe săptămână, iar 27% o folosesc zilnic, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Aplicația are o popularitate mai mare în București, unde este utilizată zilnic de 40% dintre posesorii de telefoane inteligente.

Potrivit studiului, principalul motiv pentru care românii accesează WhatsApp îl constituie gratuitatea, 43% dintre utilizatori apreciind faptul că pot trimite mesaje fără niciun cost. Această gratuitate este apreciată în special de tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 ani (64%). Alte avantaje ale aplicației preferate de români sunt posibilitatea de a trimite poze ușor și rapid (42%), ușurința în utilizare (41%), precum și posibilitatea de a comunica și de a distribui rapid texte sau fotografii către un grup de persoane (31%).

„Credem că popularitatea WhatsApp va continua să crească în rândul românilor, atât timp cât aplicația va rămâne gratuită. Totuși, chiar și așa, îi va fi greu să ajungă la nivelul succesului înregistrat de aplicația Facebook, utilizată zilnic de 69% dintre posesorii de smartphone și de 84%, cel puțin o dată pe săptămână. În schimb, aplicația Instagram nu este accesată deloc de 72% dintre românii cu smartphone”, a declarat Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

În ceea ce privește folosirea WhatsApp în scopuri de marketing, 40% dintre utilizatori nu doresc deloc să fie abordați de o companie, prin intermediul acestei aplicații, pentru promovarea de produse sau servicii.

„Principalele servicii pentru care utilizatorii sunt de acord să fie abordați pe WhatsApp de către o companie sunt cele de asistență în procesul de informare despre produsele sau serviciile de interes pentru ei (40%). De asemenea, 46% dintre utilizatorii acestei aplicații sunt de acord să furnizeze numărul de telefon, pentru a fi abordați de către companii prin WhatsApp. Chiar dacă aplicația este folosită frecvent de mai multe femei (31% dintre femei o utilizează zilnic, în timp ce doar 22% dintre barbați o folosesc în fiecare zi), studiul arată ca bărbații (54%) sunt mai deschiși decât femeile (39%) să își ofere numărul de telefon în scopuri de marketing”, a completat Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Rezultatele sunt extrase dintr-o cercetare online realizată de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.069 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

14
Aug

4 din 10 români ar cumpăra un smartwatch în următoarele 12 luni

București, 13 august 2015: Doar 2% dintre utilizatorii de internet din România au în prezent un ceas inteligent (smartwatch), însă 4 din 10 ar cumpăra unul în următoarele 12 luni, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Deși smartwatch-ul este considerat un produs scump, 50% dintre români îl găsesc foarte util.

Potrivit studiului, peste 80% dintre români sunt familiarizați sau cel puțin au auzit de conceptul de ceas inteligent (smartwatch). Apple se află pe primul loc în topul celor mai cunoscute mărci de ceasuri inteligente în România, fiind menționată de 60% dintre români, nu foarte departe situându-se Samsung, cu 58%. Totuși, în ceea ce privește intenția de cumpărare, 47% ar achiziționa marca Samsung, față de 29%, care ar alege marca Apple. Următoarele preferințe, atât ca notorietate, cât și ca dorință de achiziționare, sunt mărcile Sony și LG.

Continue Reading..

24
Jul

Românii utilizează cardurile, în general, pentru plata cumpărăturilor curente sau a facturilor, conform unui studiu MasterCard

Nouă din zece adulți care locuiesc în zonele urbane din România dețin un card bancar și efectuează plăți cu cardul, în medie, de două ori pe săptămână, arată un studiu MasterCard privind particularitățile comportamentului la plată al românilor.

Rezultatele studiului confirmă tendința de maturizare a pieței plăților electronice, relevând că 97% dintre cei care efectuează plăți cu cardul zilnic sau o dată la două-trei zile, fac acest lucru pentru cumpărăturile curente. Tehnologia contactless începe să intre tot mai mult în rutina consumatorilor, 15% dintre respondenți afirmând că plătesc contactless.Continue Reading..

20
May

Românii sunt sceptici în ceea ce privește scăderea prețurilor la alimente

București, 20 mai 2015: Deși 95% dintre români au aflat deja de decizia scăderii TVA de la 24% la 9% pentru toate categoriile de produse alimentare și băuturi non-alcoolice, începând cu 1 iunie 2015, doar o treime consideră că prețurile la produsele alimentare și băuturile non-alcoolice vor scădea uniform cu reducerea TVA, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult, 3 din 10 români cred că prețurile nu se vor micșora deloc.

Potrivit studiului, un procentaj semnificativ de români, 65%, consideră că doar anumiți comercianți vor reduce prețurile la produsele alimentare. Cei mai mulți își pun speranțele în hipermarketuri și supermarketuri, 75% dintre ei așteptându-se să observe cele mai mari reduceri la alimente în astfel de magazine.Continue Reading..

08
Apr

Românii sunt mari consumatori de ouă

București, 8 aprilie 2015: Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale românilor, întrucât 93% dintre persoanele din mediul urban le consumă, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia consumă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.

Indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz, la cină, la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese.Continue Reading..

01
Apr

Doar 11% dintre români cumpără bijuterii online

București, 1 aprilie 2015: Cei mai mulți români (83%) preferă să achiziționeze bijuterii din magazinele fizice de specialitate, în timp ce doar 11% cumpără online, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Unul dintre motivele care stau la baza acestei preferințe îl constituie consultanța oferită de personalul specializat din magazinele fizice, 63% dintre respondenți indicându-l ca principală sursă de informare în vederea unei achiziții. Totuși, 50% dintre români se informează și de pe site-urile specializate în vânzarea de bijuterii.Continue Reading..

04
Mar

Românii, deschiși la alternative în transportul urban – 73% ar utiliza aplicația Uber

București, 4 martie 2015: Deși doar 14% dintre români au auzit până acum de aplicația pentru smartphone Uber, 88% consideră conceptul aplicației util și 73% sunt dispuși să o utilizeze, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

Uber reprezintă o platformă care conectează pasagerii cu șoferii care doresc să împartă costurile călătoriilor, oferind astfel o alternativă la serviciile de taxi. Acest concept pare pe gustul românilor, întrucât, după ce le-a fost prezentat respondenților, 85,5% dintre ei au afirmat că le place ideea, 60% consideră că aplicația este pentru oameni ca ei și 83% ar recomanda-o și altor persoane.Continue Reading..

19
Feb

Românii iubesc mai mult Dragobetele decât Valentine’s Day

București, 19 februarie 2015: Peste 50% dintre români sărbătoresc Dragobetele şi 71% dintre aceştia au afirmat că vor achiziţiona cadouri cu această ocazie, arată un studiu realizat de iSense Solutions. Majoritatea celor care oferă cadouri de Dragobete este dispusă să plătească între 50 lei şi 100 lei pentru acestea.

Aproximativ jumătate dintre români celebrează atât Dragobetele, cât şi Valentine’s Day, însă surprinzător este faptul că cei care sărbătoresc doar Dragobetele sunt mai mulţi faţă de cei care aleg să petreacă doar Valentine’s Day (13% faţă de 9%).Continue Reading..

17
Dec

Banii sunt principalul cadou pe care și-l doresc de Crăciun 18% dintre români

București, 17 decembrie 2014: Majoritatea adulților din România își dorește să primească de Crăciun bunuri materiale, în rândul celor mai dorite cadouri fiind telefoanele mobile, tabletele, televizoarele și hainele, dar mai ales banii, arată un studiu realizat de compania iSense.Solutions.

Dacă 74% dintre românii cu vârsta de peste 18 ani așteaptă în dar de Crăciun bunuri materiale, doar 2 din 10 afirmă că își doresc bunuri spirituale precum sănătate (15% dintre români) sau fericire (3%).Continue Reading..

11
Dec

Jumătate dintre românii din mediul urban a făcut cumpărături de Black Friday

București, 11 decembrie 2014: Aproximativ 51% dintre locuitorii din mediul urban au făcut cumpărături de Black Friday, cei mai mulți dintre aceștia afirmând că evenimentul a fost mai reușit decât cel de anul trecut, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

Telefoanele mobile au avut cel mai mare succes de Black Friday 2014, 13% dintre cumpărători orientându-se către aceste produse. Pe următoarele locuri în topul preferințelor acestora s-au clasat articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte (12%), televizoarele (9%), cărțile (7%), aspiratoarele (5%), tabletele (4,4%) și laptopurile (4.4%).Continue Reading..

11
Nov

Aproape 30% dintre românii din mediul urban vor face cumpărături de Black Friday

București, 11 noiembrie 2014: Interesul pentru achiziționarea de produse cu ocazia Black Friday, care va avea loc pe 21 noiembrie, este unul ridicat în rândul consumatorilor din mediul urban, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Aproximativ 28% dintre locuitorii din mediul urban au afirmat că vor face cumpărături de Black Friday, în timp ce jumătate (54%) nu știe sigur dacă va face cumpărături, urmând a lua o decizie în acest sens în funcție de promoțiile existente.Continue Reading..

30
Oct

Intenția de cumpărare pentru noile modele de iPhone 6 a fost influențată de problemele de îndoire

București, 30 octombrie 2014: O treime dintre românii care intenționau să-și cumpere noile modele iPhone 6 s-a răzgândit după ce a aflat că aceste smartphone-uri se pot îndoi ușor, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

Conform studiului Omnibus Online iSense Solutions, aproape 9 din 10 locuitori din mediul urban au aflat de lansarea noilor modele iPhone 6 și iPhone 6+. Dintre aceștia, 42% au auzit că aceste smartphone-uri se pot îndoi ușor. Înainte de a afla despre aceste probleme, aproximativ 16% din cei care au auzit despre noile modele iPhone 6 au fost interesați să le cumpere.Continue Reading..

17
Sep

Topul celor mai vizibile mărci pe smartphone în România

București, 17 septembrie 2014: Aproximativ 72% dintre utilizatorii de smartphone-uri din România își amintesc pentru ce mărci au văzut reclame pe telefon, conform unui studiu recent realizat de compania  iSense Solutions.

În studiul „Connecting With Smartphone Users” se arată că industriile ale căror reclame pe smartphone au fost remarcate de către consumatori sunt: site-urile de anunțuri (20%), mărcile de tehnologie (14%), telecom/internet (11%), îmbrăcăminte/încălțăminte (8%), băuturi răcoritoare (5%) și retail (4%).Continue Reading..