02
Aug

iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an

București, 2 august

Mâine începe UNTOLD – unul dintre cele mai așteptate festivaluri de muzică din lume, iar agenția de cercetare de piață, iSense Solutions va evalua activările brandurilor prezente, pentru al doilea an consecutiv și va culege date importante de la participanți, utilizând instrumente inovatoare de research.

“În calitate de partener oficial de research vom avea o evaluare 360, iar cu ajutorul instrumentului de cercetare iSense FestiVibe vom obține date despre intenția de participare la edițiile următoare, bugetul cheltuit, dar și impactul activităților sponsorilor prezenți”, declară Andrei Elvădeanu, Quantitative Director iSense Solutions

Din studiul iSense FestiVibe – an overview of festivals in Romania, derulat la începutul anului știm deja care sunt festivalurile cele mai cunoscute de români, iar UNTOLD are cea mai mare notorietate, 97%, urmat de Neversea (90%), Electric Castle (83%), SAGA Festival (52%), Summer Well (52%), Sunwaves (23%), Nostalgia Retro-Disco-Future (22%), Beach, Please! (12%), Open Air Blue Air Blues Festival (12%), Massif (10%).

Suntem la începutul ultimei luni de vară, însă distracția este la cote maxime. Organizatorii au pregătit o ediție cu multe surprize, dar și activități memorabile, care să le ofere participanților experiențe inedite și să-i fidelizeze.

“Parteneriatul început încă de anul trecut ne onorează și ne consolidează imaginea de agenție de cercetare de piață inovatoare, cu o echipă de experți în research de festival. Utilizăm instrumente de research noi, cu ajutorul cărora obținem o imagine de ansamblu asupra festivalului, lucru care ajută organizatorii în măsurarea impactului evenimentului, dar și în conturarea edițiilor următoare, declară Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Fanii și-au făcut deja programul și sunt așteptați la Cluj-Napoca începând de mâine, 3 august până duminică, 6 august, pentru o experiență de neuitat.

Datele prezentate fac parte din studiul iSense Festivibe. Acesta implică o metodologie complexă pre-in-post, înainte, în timpul și dupa festival. Studiul pre festivaluri a fost realizat în luna februarie 2023 pe un eșantion de 2500 respondenți: 1500 de respondenți, reprezentativ online pentru mediul urban, populatie 18-65, +1000 participanți la festivaluri, marja maximă de eroare +/- 2.53%, la un nivel de încredere de 95%. Datele din timpul festivalului sunt culese calitativ, printr-o comunitate online și observații etnografice, iar datele de dupa festival sunt culese prin interviuri face to face, la ieșirea din festival, și online.

 

%d bloggers like this: