15
Sep

Unu din doi rom�ni din mediul urban vor s? cumpere acum ?i s? pl?teasc? mai t�rziu

Unu din doi rom�ni din mediul urban inten?ioneaz? s? foloseasc? servicii de tipul ��Buy Now and Pay Later� – Cumperi acum, pl?te?ti mai t�rziu�, arat? un studiu iSense Solutions, realizat la comanda companiei fintech Revo Technologies ce opereaz? brandul Mokka, cea mai rapid? solu?ie de creditare din Rom�nia. Astfel, 55% dintre responden?i afirm? c? inten?ioneaz? s? cumpere produse pe care s? le achite ulterior �n rate �n urm?torul an.

Aproape jum?tate dintre responden?i (46%) cunosc serviciul �Cumperi acum, pl?te?ti mai t�rziu�, �care ofer? clien?ilor posibilitatea de a face achizi?ii instantaneu �n magazine online ?i offline ?i de a pl?ti pentru acestea �n rate lunare �n timp.

Mokka, primul serviciu �Cumperi acum, pl?te?ti mai t�rziu�, disponibil la comercian?i precum Noriel, Mobexpert, CCC ?i al?ii, a fost introdus �n Rom�nia de compania fintech Revo Technologies la �nceputul acestui an. Revo Techologies, care opereaz? ?i �n Polonia ?i Rusia, inten?ioneaz? s? se extind? �n Europa Central? �n urm?toarele 18-24 de luni, iar �n prezent se m�ndre?te cu peste 7.000 de magazine partenere din regiune ?i cu peste 8 milioane de utilizatori �nregistra?i.

Suntem �nc�nta?i c? Rom�nia s-a aliniat la trendul global �Cumperi acum, pl?te?ti mai t�rziu� (Buy Now Pay Later), care devine din ce �n ce mai popular pe zi ce trece, at�t �n r�ndurile comercian?ilor de top, c�t ?i al cump?r?torilor mai tineri. Mokka ofer? cump?r?torilor o modalitate flexibil? ?i transparent? de a pl?ti pentru achizi?ii, o alternativ? superioar? produselor bancare tradi?ionale �n ceea ce prive?te u?urin?a ?i comoditatea “, a declarat Irene Shvakman, fondatorul Revo Technologies.

Totodat?, pentru majoritatea rom�nilor din mediul urban, timpul �n care este acordat un credit este de cea mai mare importan??: 45% consider? foarte important? viteza de acordare a creditului.

Datele prezentate fac parte din studiul Omnibus S?pt?m�nal, reprezentativ pentru mediul urban ?i realizat de iSense Solutions �n luna august 2021, pe un e?antion de 500 de responden?i cu v�rsta �ntre 18 ?i 65 de ani, din mediul urban, grad de eroare +/-4,38%, la un nivel de �ncredere de 95% .

CE ESTE BNPL

BNPL este un serviciu nou, oferit de companiile fintech la nivel global, care este disponibil �n magazinele online ?i offline ?i permite oric?rui cump?r?tor s? se �nregistreze �n c�teva secunde ?i s? poat? pl?ti achizi?iile ulterior �n rate convenabile. Cu dob�nzi subven?ionate de comercian?i, BNPL este oferit �n condi?ii foarte atractive pentru consumatori, cu condi?ii de plat? ?i pre?uri clare ?i transparente. Datorit? accept?rii puternice a consumatorilor, ad?ugarea BNPL �n magazine aduce rezultate pozitive pentru comercian?i prin cre?terea traficului c?tre magazine ?i cre?terea conversiei.