13
Aug

UniCredit lansează o nouă versiune îmbunătățită a aplicației Business Mobile, în contextul ofertei de digitalizare a activității pe care o face companiilor

UniCredit Bank S.A. lansează o versiune îmbunătățită a aplicație Business Mobile, prin intermediul căreia oferă companiilor posibilitatea de a avea acces la informații și operațiuni esențiale direct de pe telefon, și face încă un pas în susținerea digitalizării și eficientizării activității clienților companii. De asemenea, odată cu această lansare, UniCredit prezintă în cadrul unei conferințe de presă și rezultatele studiului realizat împreună cu compania de cercetare iSenseSolutions în rândul clienților săi, IMM-uri, cât și companii mari, privind Efectele pandemiei asupra transformării digitale a mediului de business.

 

Noua versiune a Business Mobile încorporează sugestiile transmise de către clienții companii în ultimul an și oferă companiilor funcționalități noi și îmbunătățite. Noua aplicație aduce un design nou care își propune să simplifice interacțiunea clienților cu aplicația. În plus, folosind noua aplicație Business Mobile, clienții companii pot realiza, suplimentar operațiunilor disponibile până în prezent, și plăți în valută și plata taxelor către bugetul de stat, și au acces la funcționalități ca administrare carduri (blocare/deblocare, modificare limite zilnice de tranzacționare), notificări de tip push pentru tranzacțiile de pe cont și/sau cu cardul, autentificare si semnare plăți cu amprentă sau FaceID, generare confirmări de plată în format pdf, reutilizare plăți.

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank:Transformarea digitală este una dintre direcțiile noastre strategice, și ne propunem să le oferim clienților noștri acele produse și servicii care să îi ajute să integreze în activitatea lor acest trend, cu beneficii importante legate de eficiență. În contextul actual, digitalizarea a devenit o reală necesitate pentru companii, pentru a-și putea continua activitatea, dar ea rămâne o opțiune validă și benefică și în continuare, pe termen lung, în noua realitate pe care o trăim. În portofoliul UniCredit Bank, un număr tot mai mare de clienți alege să adopte soluții digitale în activitatea de zi cu zi: 96% dintre tranzacții și plăți se fac în mediul digital, 98,2% dintre retragerile de numerar și 60% din depunerile de numerar sunt non-casierie, aproape 40% din totalul documentelor sunt semnate electronic, iar ambiția noastră în această direcție este ca până la sfârșitul anului să depășim 50%”. 

Studiul* realizat de iSenseSolutions la comanda UniCredit Bank confirmă faptul că un număr important de companii iau în considerare tranziția către zona online. Astfel, aproximativ 50% dintre companii au susținut că sunt interesate să implementeze soluții de comerț electronic, peste jumătate au menționat că au folosit semnătura electronică în relația cu partenerii de afaceri, iar dintre cele care nu au folosit-o încă, majoritatea consideră că o vor adopta în curând. De asemenea, jumătate dintre companii utilizează semnătura electronică si în relație cu băncile. Totodată, studiul relevă faptul că pandemia a sporit interesul companiilor de a folosi noi instrumente digitale pe care nu le-au folosit în trecut, precum aplicații de servicii de comerț electronic (23%), POS/mPOS (20%) sau mobile banking (16%) și internet banking (8%).

Alexandru Mihalache, Manager Canale Digitale în cadrul UniCredit Bank: „Numărul de utilizatori ai aplicației Business Mobile de la UniCredit Bank a crescut în primul semestru al anului 2020 cu 22% pe segmentul de clienți IMM, o evoluție care reflectă, pe de o parte, nevoile generate de contextul începutului de an, dar și o deschidere din ce în ce mai mare a companiilor către a folosi soluții digitale în activitatea lor. În prezent, 80% dintre clienții noștri IMM folosesc aplicația Business Net și 30% folosesc Business Mobile, iar dorința noastră este ca până la finalul anului să creșterm rata de utilizare a acesteia din urmă la peste 50%”.

*******

* Studiu de piață realizat în perioada iunie 2020 de către compania de cercetare iSense Solutions la comanda UniCredit Bank S.A., prin care a fost evaluat interesul față de transformarea digitală a societăților comerciale din România, atât companii IMM, cât și corporații. Eșantionul reprezentativ a avut în vedere un număr de 303 societăți comerciale din România.

 

Despre UniCredit Bank

UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană de succes, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o rețea unică vest, central şi est europeană bazei sale de clienți. Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România. Compania a fost fondată de Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 15 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.