SERVICES
REPORTS
MANAGERS
Press
Careers
Contact
Abonare Newsletter
THE BLOG
Your search returned no results. Please try a different keyword or browse using categories & tags
iSense Press Releases
Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
Cum răspunde consumatorul român provocărilor economice din 2024: valoare și calitate în fața inflației
iSense Solutions lansează topul celor mai cunoscuți influenceri în 2024| Utilizarea platformelor de format short video în online
Masteratul de Cercetari de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București este acum Powered by iSense Solutions
MullenLowe lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand Dezvoltat cu sprijinul Path și iSense Solutions
Studiu Kaufland: Doar 5% dintre români fac voluntariat în mod constant și activ
iSense Solutions lansează a doua ediție a CEOs Power Report | Află care este topul celor mai cunoscuți lideri din România
iSense Solutions sărbătorește 10 ani de excelență în cercetarea de piață și inovație
Ce fac românii de sărbători în anul acesta?
Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense Solutions
Părinții plătesc pe săptămână aproximativ 95 de lei pentru pachețelul cu mâncare al elevilor
iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an
Agenția de cercetare de piață iSense Solutions este pentru al doilea an consecutiv partener oficial de research pentru festivalurile UNTOLD și Neversea
Agenția de cercetare de piață iSense Solutions a lansat CEOs Power Report
Studiu: Ce poartă românii când nu-i vede nimeni
S-a dublat numărul românilor care intenționează să participe la festivalurile de muzică de anul acesta
Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice
Planuri 2023: 63% dintre români își doresc să aibă mai multă grijă de ei în 2023
Românii resimt scumpirile pe toate planurile și își regandesc prioritățile
Piața de comerț online din România va înregistra o creștere de 10% fața de anul trecut