Ce vei face:
Management echipei de cercetare calitativa: coordornarea, verificarea activitatii si evaluarea periodica a membrilor echipei, evaluarea nevoilor de training ale echipei si facilitarea acestor training-uri;
Coordonarea tuturor proiectelor de cercetare calitativa din pespectiva echipei iSense, cat si din pespectiva clientului (Client Service) cu scopul de a fi livrate la timp si in bugetul agreat;
Dezvoltarea ghidului de discutie si a tehnicilor de moderare/ explorare;
Moderarea discutiilor (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografii, comunitati online, etc.);
Realizarea raportului final de cercetare calitativa;
Prezentarea rezultatelor catre client;
Realizarea propunerilor care au componenta calitativa (realizarea design-ului cercetarii pentru a raspunde obiectivelor clientului, calcularea timpului de realizare si a bugetului necesar, propunerea de metodologii/ abordari noi etc.);
Rezolvarea problemelor aparute pe proiectele coordonate si in cadrul echipei;
Imbunatatirea procedurilor interne pentru a creste calitatea livrabilelor si eficienta echipei.
Ce conditii trebuie sa indeplinesti:
Absolvent studii superioare (de preferat: Sociologie, Marketing, Psihologie)
Buna cunoastere a tehnicilor de moderare şi de construire a ghidurilor de discutie
Experienta in studii calitative (min. 4-5 ani)
Limba engleza – nivel avansat
Cunostinte solide Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
Excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala
Abilitati de organizare a timpului/ a proiectelor
Spirit de echipa
Usurinta a in lucra cu task-uri si proiecte multiple in acelasi interval de timp
Persoana dinamica si organizata
Variante disponible pentru job: full-time
Ce oferim noi:
Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic si prietenos
Pachet salarial atractiv cu beneficii multiple