08/03/2018 cisodmin

Peste jum?tate (57%) dintre rom�nii din mediul urban au auzit de criptomonede, cele mai cunoscute fiind Bitcoin (54%), Bitcoin Cash (19%), Ethereum (11%), Litecoin (10%) ?i Ethereum Classic (7%), arat? un studiu realizat de compania iSense Solutions.

De asemenea, 17% dintre rom�nii din mediul urban inten?ioneaz? s? cumpere criptomonede �n urm?toarele 12 luni, iar 30% cred c? monedele virtuale reprezint? viitorul mijloacelor de plat?.

�Dezvoltarea accelerat? a mediului digital �mpinge tot mai mult limitele �n aproape orice domeniu, astfel c? nu este surprinz?toare popularitatea din ce �n ce mai mare a unui instrument de plat? care nu cunoa?te constr�ngeri geografice. Studiul nostru confirm? c? rom�nii au �nceput s? se familiarizeze cu termenul de criptomonede, �?i doresc s? fie �n pas cu noile tendin?e ?i s? profite de oportunit??ile generate de noile tehnologii. Criptomonedele r?m�n �ns? un subiect sensibil �n contextul unui grad foarte sc?zut de reglementare a acestei pie?e ?i al numeroaselor aten?ion?ri la nivel global. De aceea, orice comunicare �n aceast? direc?ie trebuie s? aib? la baz? eforturi semnificative de educare ?i informare corect? a consumatorilor�, afirm? Traian N?stase, Managing Partner, iSense Solutions.

Doar 8% dintre rom�nii utilizatori de internet din mediul urban au cump?rat criptomonede �n ultimele 12 luni. Bitcoin este cea mai popular? moned? digital? ?i atunci c�nd vine vorba de achizi?ii – 7% dintre rom�nii din mediul urban au achizi?ionat un Bitcoin �n ultimele 12 luni, iar 14% inten?ioneaz? s? cumpere unul �n urm?toarele 12 luni, �n timp ce 1% vor s? cumpere Ethereum iar 2% – Ethereum Classic, Bitcoin Cash sau Litecoin.

�n ceea ce prive?te utilizarea criptomonedelor, 35% dintre rom�nii care au auzit de ele au �ncredere �n acestea, �n timp ce 44% ar dori s? poat? pl?ti cu acest tip de monede.

Persoanele sub 40 de ani sunt mai entuziasmate cu privire la criptomonede. Astfel, 61% (vs. 52% din total) dintre tinerii familiariza?i cu acest termen sunt de p?rere c? monedele digitale reprezint? viitorul, 44% (vs. 35% din total) au �ncredere �n ele ?i 50% (vs. 44%) ?i-ar dori s? poat? pl?ti prin intermediul lor.
Mai mult dec�t at�t, 22% dintre cei sub 40 de ani din mediul urban (vs. 17% din total) inten?ioneaz? s? cumpere cel pu?in o criptomoned? �n urm?toarele 12 luni.

Studiul a fost realizat online de c?tre compania iSense Solutions pe un e?antion de 500 de responden?i din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu v�rsta cuprins? �ntre 18-65 de ani din mediul urban din Rom�nia. Grad de eroare =/-4.38% la un nivel de �ncredere de 95%.

Despre iSense Solutions
iSense Solutions – The Modern Consumer Company folose?te cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din Rom�nia. Compania a fost fondat? de Traian N?stase ?i Andrei C�nda, speciali?ti cu peste 12 ani de experien?? �n domeniul cercet?rii de pia?? ?i cu o expertiz? academic? solid?, fiind doctori �n Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informa?ii pute?i g?si pe www.isensesolutions.ro ?i www.researchromania.ro

, , ,
Contact

Get Connected

Reach out today for a personalized consultation and discover how we can help you achieve your goals.

Let’s discuss about your business

Reach out today for a personalized consultation – let’s explore how we can support your goals.

Book a Call

Tell Us About Your Research Needs

Our innovative research tools deliver clear insights and effective strategies tailored to your needs.

Request Your Analysis

Let’s Build Your Marketing Strategy

We create personalized marketing strategies designed to drive engagement and real results.

Request Your Strategy

Understand Your Consumers Better

We’ll uncover key insights and help you optimize performance across the board.

Discover How We Can Help

CALL: +40 773 835 659

Contact